Reklamacje i Zwroty

Klient ma prawo do zwrotu zamówionego towaru w terminie 14 dni w postaci nienaruszonej, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2015 roku ” o prawach konsumenta (…)”, Dz.U. 2014 poz. 827, rozdział 4 art. 27.

Reklamacje proszę kierować na adres waspol.net@gmail.com lub pisemnie drogą pocztową na adres Waspol ul. Dolina Zielona 22, 65-154 Zielona Góra.

Zwrot towaru odbywa się na koszt zamawiającego.

Do zwracanego towaru należy dołączyć paragon lub fakturę.

 

Zwrócić można jedynie towar fabrycznie nowy, nieużywany, nierozpakowany w stanie nienaruszonym. Jakiekolwiek ślady używania spowodują odrzucenie zwrotu oraz odesłanie produktu na koszt kupującego

 

Sklep dokona zwrotu należności w ciągu 14 dni kalendarzowych w przypadku:
a) anulowania zamówienia lub części zamówienia (w takim przypadku zwrotowi podlega odpowiednia część ceny) opłaconego z góry przed jego realizacją,
b) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało dostarczone za pośrednictwem kuriera DPD,
c) zwrotu produktu (odstąpienia od umowy) z zamówienia, które zostało odebrane osobiście w Sklepie i było uprzednio opłacone z góry,
d) uznania reklamacji i braku możliwości naprawy uszkodzonego produktu lub wymiany na nowy.